منتدى شباب الابراهيمية شرقية
أهلا بكم فى منتدى شباب الابراهيمية شرقية و شكرا على إاختياركم تصفح هذا المنتدى و ندعوكم للتسجيل فى منتدى شباب الابراهيمية شرقية حتى تستمتعوا بما يحويه هذا المنتدى . نتمنى لكم قضاء وقت سعيد

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

أهلا بكم فى منتدى شباب الابراهيمية شرقية و شكرا على إاختياركم تصفح هذا المنتدى و ندعوكم للتسجيل فى منتدى شباب الابراهيمية شرقية حتى تستمتعوا بما يحويه هذا المنتدى . نتمنى لكم قضاء وقت سعيد
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

اسعار الخضار ايه النهارده؟ كلنا هنشارك

2 مشترك

اسعار الخضار ايه النهارده؟ كلنا هنشارك  Empty اسعار الخضار ايه النهارده؟ كلنا هنشارك

مُساهمة  mr abozeid الأربعاء يوليو 21, 2010 6:33 pm

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

النهارده وانا قاعد لقيت المدام جاية بتقول ان كل حاجة غليت حتى اللحمه مع ان الجزار كان مغليها الاسبوع اللى فات فالواحد مش عارف هى الاسعارد كده فعلا ولا الراجل ده بيتستغلنا فقلت ما تيجوا نعمل زى زمان التسعيرة اليومية كلنا هنا شاطررين وكلنا اكيد بنشترى خضار يوميا او اسبوعيا فليه مش كل واحد اشتري خضار او حاجة من السوق يقولنا سعرها علشان نفيد بعض كويس ونعرف اخبار التسعيرة
عموما انا هابدا واقولكم اللحمة عندنا فى الشرقية النهارده بئت ب 50 جنيه
والبسلة ب 3 جنيه
الطماطم ب 2 جنيه
والفراولة ب 2.5حنيه
والموز ب 5 جنية
التفاح المصري ب 8 ج
الكمثري 8ج
الفراخ البلاستيك البيضه ب 15 ج ك
والساسو الحمرا ب 17
ولسمك البلطي ب 10 و 12 ج ك
وكفايه كده علشان الضغط مايرتفعش اكتر من كده
وحسبنا الله ونعم الوكييييييييل
وياريت ماحدش ينزل من الشباب اللي في الغربه يخليه هناك احسن ... وعجبي
يلا شاركونى ومتنسوش التقييم والمشاركة اليومي
mr abozeid
mr abozeid
فـــــــعــال أوى
فـــــــعــال أوى

اسعار الخضار ايه النهارده؟ كلنا هنشارك  Empty رد: اسعار الخضار ايه النهارده؟ كلنا هنشارك

مُساهمة  mady الأربعاء يوليو 21, 2010 11:48 pm

موضوع جميلللللللللللللل
والله يا ميستر كلامك كويس بس انا اعتقد اننا لو عاملنا مقاطعة هايكون فيه تاثير و انا اعتقد ان المقاطعة بتجيب نتيجة خاصة فى بلد زى الابراهيمية شرقية
اما بخصوص الشق التانى بتاع الغربة فوالله العظيم ان انتم واخدين فكرة عن الغربة غلط الحياة هنا غاليه تتيييت اضربلك مثل صغير ان كيلو الطواطم الخضراء !! و انا بقول انا هنا عمرى ماشوفت طماطم حمراء بيبداء من 4 درهم يعنى حوالى 6 جنيه و الطماط الويسة بتلقيها فى علب و موش اقل من 9 درهم اما بخصوص اللحمة فالحمد لله على ان اللحمة هنا متوفرة و بغزارة بس الجميل فيها ان احنا شاكين فى مصدرها و طريقة الدبح او هيا خاليه من الامراض والا لا ههههه اه والله انا بتشاهد كل ماجى اكل اي صنف لحمة
بس انا بدعو ا للمقاطعة يا ميستر
mady
mady
عضو مجلس إدارة
عضو مجلس إدارة

https://ebrahmia.forumtwilight.com

- مواضيع مماثلة